piątek, 7 marca 2014

Soczysty łosoś z patelni

Kolejny przepis to kompletny od A do Z obiad. Świetny pomysł na łososia, niby nic takiego, ale sposób wykonania nawet mnie zaskoczył, przede wszystkim czas przygotowania - max 9 minut! Dlatego też postanowiłam go odtworzyć, bo smakował mi niesamowicie!


PRZYGOTUJ:
  • kawałek łososia świeżego,
  • szpinak mrożony/świeży,
  • tarty ser mozzarella,
  • makaron tagliatelle,
  • sól,
  • pieprz,
  • zioła do sałatek,
  • papryka słodka,
  • czosnek w proszku,
  • vegeta,
  • folia aluminiowa.
ŁOSOŚ:
Łososia pokrój w mniejsze kawałki, przypraw z jednej strony pieprzem i papryką, zawiń jedną warstwą folii aluminiowej. Rozgrzej patelnię, następnie ułóż na niej zawinięte kawałki łososia, patelnię przykryj pokrywką. "Piecz" z jednej strony 5-6 minut, przewróć i z drugiej strony "piecz" 3 minuty.
SZPINAK:
2 garści szpinaku mrożonego wrzuć do garnka, podlej odrobiną wody i duś pod przykryciem, do miękkości. Dopraw szpinak solą (odrobinką), pieprzem, czosnkiem i ziołami. Dodaj 3 łyżki sera mozarella, duś jeszcze 1 minutę.
Ugotuj MAKARON w wodzie z odrobiną vegety.

Wszystko podaj tak jak przedstawiłam na zdjęciu. SMACZNEGO! ;)

2 komentarze:

  1. Nie sądziłam,że w folii tak ładnie Ci się ten łosoś "usmaży". Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo soczysty, bardziej niż w piekarnika, czy też standardowo smażony. No i faktycznie te 8-9 minut! ;)

      Usuń