środa, 12 marca 2014

Sałatka brokułowa

Kolejny łatwy przepis, któremu sprosta każda kobietka, a nawet facet twierdzący, że nie potrafi gotować ;) Sałatka brokułowa to świetny dodatek do śniadania. Ładnie wygląda i przede wszystkim super smakuje!


POTRZEBUJESZ:
  • 500 g świeży brokuł,
  • 5 jajek,
  • kukurydza z puszki,
  • pieprz,
  • czosnek w proszku,
  • zioła do sałatek,
  • suszone pomidory,
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego.
Z brokułu odcinasz "trzonek", kwiat dzielisz na małe kawałki - gotujesz (sprawdzaj widelcem i uważaj żeby nie rozgotować! ). Jajka gotujesz na twardo, następnie kroisz w większą kostkę, dodajesz pół puszki kukurydzy. Pieprzysz (konkretnie), dodajesz odrobinę czosnku, suszonych pomidorów (ok. 1 płaskiej łyżeczki) oraz zioła do sałatek (1 czubata łyżeczka). W to wrzucasz ugotowane brokuły, mieszasz i dodajesz 2 łyżki jogurtu naturalnego - mieszasz ponownie. GOTOWE :) Otrzymujesz dużą michę sałatki.

4 komentarze:

  1. nareszcie znalazłam jakiegoś fajnego, estetycznego bloga o bliskiej mi tematyce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem,że nigdy nie robiłam sałatki z brokułem, ale ta mnie zaciekawiła i już dodaję do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń