sobota, 1 marca 2014

Owocowy mus

Zastanawiacie się czasami co dodać do jogurtu naturalnego, do płatków owsianych, albo gdy macie ochotę na coś "słodkiego". Mam dla Was coś niesamowicie banalnego, jednak zdecydowanie bije na łeb, na szyje wszystkie dżemiki, owocki, jogurciki smakowe. MUS! Własnej roboty. Tani - po pierwsze, niesamowicie prosty do zrobienia i przede wszystkim PRZEPYSZNY!


POTRZEBUJESZ:
  • 6 małych jabłek,
  • 1 paczka mrożonych truskawek lub owoców leśnych.
Jabłka obierasz, kroisz na ćwiartki i osuwasz pestki. Wrzucasz do garnka z 1/4 szklanki wody. Gotujesz do momentu aż jabłka zaczną się rozpadać, nie do zupełnej "papki"! Zdejmij jabłka z gazu wrzuć mrożone owoce i zostaw na 15min pod przykryciem. Gdy owoce się rozmrożą odpal blender i "zblenduj" owoce do jednolitej postaci MUSU.

Smak mistrzowski!!! Możesz dodać do jogurtu i zjeść pod TAKĄ POSTACIĄ na śniadanie :)


4 komentarze:

  1. wygląda pysznie, będę musiała niedługo wypróbować ten przepis ];->

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłam cię bo zostawiłaś komentarz w blogu"magiczny domek" (chyba...). ja niestety nie mam tak silnej woli jak ty :( ale inspirujesz. będę zaglądać, a niektóre przepisy już wydrukowałam. dzisiejszy też zgapię ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trochę tej silnej woli na pewno masz :) Zachęcam do aktywności! pozdrawiam :)

      Usuń