środa, 5 marca 2014

Liebster Blog Award

Mój blog został nominowany do Liebster Blog Award :) Bardzo mi miło, tym bardziej, że aktualnie raczkuję w sferze blogowej. Dziękuję za nominację autorce świetnego bloga http://www.kawaiczekolada.pl/ :) Sprawiłaś mi mega frajdę! WIELKI BUZIAK!


Co to jest Liebster Blog Award? „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Moje ODPOWIEDZI na pytania z nominacji:

1. Mój ulubiony deser to… kruche ciasto z wiśniami mamy.
2. Moja ulubiona przyprawa to… majeranek ;)
3. Moja kulinarna przygoda zaczęła się od… rosołu.
4. Uwielbiam gotować… dla moich bliskich.
5. Prowadzę blog, bo… chcę się dzielić moją pasją.
6. Moim największym marzeniem jest… żyć z poczuciem spełnienia.
7. Nie wyobrażam sobie kuchni bez… przypraw.
8. W kuchni inspiruje mnie… moja mama "w wersji light" :)
9. Chili to dla mnie... kropka nad "i" w potrawach, ponieważ lubię na ostrrro ;)
10. Zimą najczęściej gotuję… makarony.
11. Najbardziej chciałabym/chciałbym spróbować… skoku ze spadochronem!

A tutaj PYTANIA dla nominowanych przeze mnie osób:

1. Najpiękniejsze słowo to...
2. Ulubiona potrawa z dzieciństwa to...
3. Zaczęłam prowadzić blog, ponieważ...
4. Co oznacza dla mnie słowo "fit"?
5. Ulubione śniadanie w wersji light, to...
6. Najlepiej relaksuję się...
7. Mam piękny, świeży filet z łososia więc przygotuję...
8. Blog z którego czerpię najwięcej inspiracji, to...
9. Nominacja do Liebster Blog Award była dla mnie...
10. Najwięcej radości sprawia mi...
11. Bez ... nie ruszam się z domu!

Nominowane blogi:

11. http://www.blog.klubrownowagi.pl/

DOBREJ ZABAWY ;)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację:)chętnie wezmę udział w zabawie,ale potrzebuję trochę czasu,inne sprawy teraz mnie bardzo absorbują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi znajdują się już na moim blogu-dzięki za zabawę:)

      Usuń
  2. znam mało osób, które lubią majeranek

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za nominację :) pozdrawiam! NieNudnaDieta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje, już szykuje post z odpowiedziami na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki za nominacje:) odpowiedzi na Twoje pytania u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :-) Czy zabawa polega tylko na nominowaniu kolejnych, czy tez kiedyś następuje jakieś rozstrzygnięcie? Pytam, bo jestem dosyć "nowa" w branży :-) Niezależnie od odpowiedzi, na pytania oczywiście odpowiem i przyłączam się do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi tutaj o rozpowszechnianie właśnie "nowych" osób, zyskanie większej liczby czytelników. Mnie spodobał się właśnie Twój blog, dlatego uważam, że więcej osób powinno do niego zaglądać :)

      Usuń